julstrumpa

SHUU!

I morses när jag vakna så var något fel i mitt huvud.. asså på riktigt!
De började med att jag bla ställde in brödrosten i kylskåpet, varför i hela friden liksom -.-'
Sedan fick jag även för mig att jag skulle limma min sko som gick i sönder på vår farliga vandring igår..
Plötsligt var där sånt superduper lim på hela jävla brädan där man skär bröd och på hela mina händer!
Smart som jag var tänkte jag ta bort de med papper... det fastna verkligen inte... HAHA!
Brädjäveln är fortfarande vit och mina fingrar med (Y)


Så såg mina fingrar ut efter denna snilleblixt! :|



YEYE, sen cyklade jag och Sofia till stranden, det är långt :)
Min mobil gjorde en volt ut ur cykelkorgen mitt i en backe, och landa nästan i floden!
Men nära skjuter ingen hare, så sant så! den lever :)
Efter en stund på stranden såg det ut som vi hade spenderat våra liv i saharaöknen!
Så vi gav upp och pös vidare till gröningen där vi dega litta!
Sen var de bara till att cykla hem igen :|


Cyklarna blockerade lagom mycket när vi pausa på planetens brantaste backe!
Jag passa även på att ta en slurp ur en begagnad energidryck som bara stod där...
känndes lagom sliskit.


Jag har pensio skydd på min sadel... bara för att! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0