döskallegodisbit

Hallåja!
Jättedålig uppdatering, vi ursäktar innerligt alla våra fans! Håll ut!
Iaf, Emil skulle ha gästbloggat.. Men det kommer väll.. Någon gång, haha.
Idag har jag varit för trött för att göra något vettigt, stack iaf hem till mormor & morfar så jag var där i eftermiddag. Mysigt! =)
Sen nu ikväll har jag bara segat, jag är redan trött på jordgummor. Starkt jobbat va?!
Men jag har bestämt mig för att jag ska sova inom kort, jag behöver det. Haha jag måste liksom vända tillbaks dygnet, om ni hajar(?) Eller ni kanske fiskar.. Vem vet!


Så söt min älskling är, jag är ju värsta mäster fotografen =) Haha..!

Haha!
Godnatt, pusspuss / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0