bokstöd

SHUU!

DET ÄR SOL !  PÅ RIKTIGT! & JAG ÄR VAKEN! PÅ RIKTIGT!
så jag fick precis för mig att gå ut och sola en sväng, då det plötsligt börjar droppa på mig hejvilt :|
Jag fattade verkligen ingenting, trodde först det regna men ikke de är ju klarblå himmel.. dock hört rykten
om att det kan regna ändå, sant? iallafall, sen såg jag fåglar och trodde bestämmt att det var dom som stod och spotta på mig eller något, liksom jag gillar inte fåglar.. och dom gillar inte mig, avsånd liksom. Efter att jag suttit som ett frågetecken riktigt länge och inte fattat vad som pågår så börja min mamma asgarva.. det var nämligen hon som hade suttit och skvättit på mig hejvilt, kul liv? nej. inga kommentarer.

& igår natt så blev det plötsligt helt mörkt i mitt rum så jag skulle springa till lampan i ren rädlsa för att tända, då jag plötsligt halkar på ett kaninhoppshinderpinne! bara sådär! och fick hela glaset med vatten över mig.. LYCKAT!
Men hur normalt är det att ha en kaninhoppshinderpinne liggandes sådär mitt på golvet? man kan undra asså..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0