akrobat

Tjabba tjenna hallå! Vi säger så =)
Idag vaknade självaste jag klockan tolv, prick. Nä men nästan, sov som en trästock inatt! Alltså ingen vanlig stock =)
Sen spelade vi då match, och jag säger precis som Moa, ingen kommentar!
Vaknade med dunka wunka huvudvärk och den tvärvägrar att släppa taget om mig! Så för att hedra min huvudvärk..
Till Sofias huvudvärk; "YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND RIGHT ROUND WHEN YOU .. ! Busar till det innanför mitt skallben."
Garh! =)
Såja, nu har jag fått ut lite av min ilska.
Mår inte alls bra nu iaf, känns som Mr Feber är på besök, men jag är ändå på g. Vill hitta på något!
Ikv är det iaf match mellan mina två hemländer! NEJ SÅ SKA JAG ALDRIG SÄGA IGEN!
Usch fy, nästan bud på att gå & tvätta munnen med vann som Moa säger =)
Buh för danskeland! Heja Sverige!
Haha! Bloggar mer sen!
Pusspuss! /S.


SÅ SEXIG BILD, JAG TUPPAR AV ! Grr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0