vanishoxiaction

SHU!
Jisses vad ni har saknat mig :) måste ta mig i kragen och uppdatera oftare asså!

Iallafall..
Jag har då varit i ullared lör-mån, trevligt trevligt.
Min minigolf skills är inget att skoja om för allas info, stenseriöst!
Plötsligt stod jag nere i vattnet och sköt på bollen, busigt!
Sen plötsligt var bollen vid en stuga som sen åkte ner för en backe.. då bolljävern blev överkörd av en bil, yeye.
Och kanal 5 var precis överallt, jävla paparazziz! Typ när jag fastna i tuggumi och sånt lagom sär.
Jag har även gått så hårt in i en stolpe så jag har ett hack i min arm, jesus kristus asså.

På tal om jesus, HAHA! Inatt sov vi på studsmatta för hela slanten..
Bara så att ni vet så träffa jag jesus på konsum här om dagen, även han måste handla cocopops till sina ungar =)
YEYE!

Jag ska iallafall bli bättre på att uppdater!
HA DE!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0