tuppsvans

SHUU!
hehe det var riktigt längesedan jag uppdatera.. dålig stil! FAST det är faktiskt mitt internets fel, det har slutat funka helt tvärt ;/
HAHA!
Iallafall söndag till tisdag var jag i Göteborg med älskling och company :) riktigt roligt !
OCH ni anar inte vad jag lyckades göra...
Jag skulle ta upp en energidricka som jag hade lagt på golvet mellan sängen och väggen, så plötsligt fick den inte plats på vägen upp.. så då fick jag en genialisk ide om att stoppa i mitt finger i hålet där man dricker och sen lirka den hela vägen till andra väggen... PLÖTSLIGT satt jag fast med både hela armen under sängen och med fingret i energidrickan. ... -.-'
Mitt finger blev typ hela blått och allt :s jisses säger jag bara! HAHA

Och igår var vi som sagt på thaaa hbg festival, hehe! muchomucho trevligt :D
Och där håller vi även hus idag :) lite senare iallafall.


HA DE GÖTT!
/M

Kommentarer
Postat av: Ha

HAAAAHAAAAAAHAAAAAA

2009-07-25 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0