transparenthårstråförlängning

- DET REGNAR!
Alltså det är allt jag har att meddela, nä men nej. Faktiskt inte, men det regnar som aldrig förr, sjukt mysigt =) Hehe
Kom precis hem, var ju först på väla där jag köpte ett par snygga jeans, wiiiiie & ett linne & nagellack. Haha och sedan åkte vi vidare till sjukhuset.
Såja, jag kom precis hem.
Så ikväll ska jag bara vara inne & mysa =) & måla naglarna, haha!
Och imorn ska jag klippa mig & färga ögonfransarna. Bör jag vara rädd?
Usch jag hatar att klippa mig :( Men ska till en ny frisör imorn så får väll hoppas på det bästa..!
Ja men nu ska pysa iväg mot fjärran länder lalala, puss!
/ sofia.


Några förslag på hur? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0