tändsticksask

HEJ ALLA VÅRA FANS!
Tänkte ta och meddela att jag verkligen kämpade för kung och fosterland för arr skriva ett ruttet inlägg inatt, sen gav jag upp.
Iallafall igår så cyklade vi då till skopunkten, där jag handlade ett par skor, sedan cyklade vi och gick inom Väla en snabbis.
Senare stressade vi hem till mig där vi åt och jag packade och cyklade sedan hem till Moa.
Dushade och fixade oss och åkte sedan in till stan vid nio tiden.
Träffade en massa folk och hade trevligt, åkte sedan hem till en av dem vi va med, så blev det lite chilledill där. Sjukt tråkigt väder ju.
Och vid två tiden åkte jag och Moa hem, så jag kom hem vid kvart i tre tiden, för jag skulle ju inom Moa och hämta saker & grejs. Så det blev sent, somnade nog vid fem eller något och sov till nu, så nu är jag stendöd.
bloggar mer sen!
puss / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0