tallriksformadsax

hej alla söta varelser =)
Nu är det såhär.. jag & Moa har inte äns varit i närheten av någon dator på hela dagen, we feel good, så jävla good!
Anyway idag vaknade jag vid halv tolv tror jag, eller jag blev väckt. Skulle nog kunnat sova hela dagen, haha iaf sen gjorde jag vid mig och åkte till sjukhuset.
Kom hem ganska så sent, åt & cyklade sedan hem till Moa! =)
Haha vi åkte inlines igen, vi är inte normala, vi vet. Haha
Åkte först hem till mig och provade en massa kläder och invaderade senare Moas garderob och prövade massa. Lockade även mitt hår lite, haha..
Sen cyklade jag hem vid halv ett eller något i min ensamhet, det va en läskig måne & massor med svarta katter, usch! Haha
Men iaf, det har varit en mysig idag! =)
Och nu ska jag sova, är för trött. Moa tröttar ut mig! Haha nej skoja faktiskt =) Lite luring sisådär.
godnatt, puss / sofia.

Och vi kommer bli ännu mer sega på att blogga, dagens diss; datorn.
Haha ;) feel the pain

Kommentarer
Postat av: Louise

haha du skrev luuuuuring :D :D :D <3

2009-07-16 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0