takplattstillverkare

Hej snyggingar =)
Jag kan faktiskt vara duktig och blogga lite för er skull.
I lördagskväll så kom Moa hit på kvällen & invaderade min garderob & så snackade vi en massa, sånt vi är bra på =)
Och på söndagen for hon iväg till Göteborg, haha! Jag tillbringade dock hela min söndag på sjukhuset, där jag är varje dag nu för tiden, därför jag aldrig har ork att uppdatera, så nu vet ni..
Idag är det måndag & ny vecka .. = HELSINGBORGSFESTIVALEN!
Wiiiie! Haha och vilka träffar man där?
Anyway nu ska jag fixa mig snabbt & sedan sticka iväg till Väla en snabbis med mamut och senare ska vi till sjukhuset, kanske bloggar mer sen =)
puss! / sofia.

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiin <3

MAN TRÄFFAR MEJ DÄR! :d:d vi måste ses! <3

2009-07-21 @ 14:23:31
URL: http://elinochemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0