pollenallergimedicin

HEJ COOLINGAR!
Ja ni hörde mig, känn er hedrade.
Idag har jag & Moa levt loppan! Bokstavligt talat.
Dagen började att jag cyklade hem till Moa och vi bakade kladdkake-muffins. Riktigt fina bilder blev det på Moa också, hon är hemmafrun number one liksom! ;)
Haha jesus.. Sen hade vi picknik på hennes ballkong, där hon även tappade sin mobil.
Anyway sen åkte vi inlines en sväng, som slutade att vi åkte hem till mig och sa hej & sedan hem till Moa igen. Haha.. Så alla såg oss!
Därefter åt Moa och vi cyklade sedan vidare till duvestubbe där vi cyklade nästan tio varv..
Så vi har haft fullt upp!
Även planerat vår framtid, haha! Eller vårt sommarlov om vi säger så.
Nu är jag hemma & väntar på att maten ska bli klar sedan ska vi ut och åka inlines igen..
Haha bilder kommer nog sen, Moa har alla på sin mobil.. Haha
puss / sofia.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0