mustaschodlare

hej alla våra fans =) hehe
Busigt va?
Vaknade för ett tag sedan, sov riktigt gott inatt, haha galet skönt. Vaknade vid nio tiden & va piggelin & då hade jag ju bara sovit någon timme :| Ibland blir jag rädd för mig själv.. Men jag somnade om =) Till nu typ.
Vaknade dock med förkylning, wiiiiie eller inte.  :( Så jävla segt, känner mig helt febrig nu, så jävla mkt gnägg på det asså..
Idag blir det festivalen igen såklart ;)
Så jag måste ta mig i kragen & tänka ut för kung & fosterland var i helskotta jag ska ha på mig. That's hard.. :( HAHA!
Så det ska jag göra nu, senare ska jag nog till Moa och sedan in till stan.

NÄ MEN HOPPSAN KERSTIN! nu hände något med texten (?)
jaja! puss
/ sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0