klädhängare

TJABBA TJENA HALLÅ!
Skulle som sagt tälta igår, men det slutade att vi sov på min studismatta =) Sjukt mysigt faktiskt, vi var under ett stort träd, så det var lite skogigt.. Haha
Det slutade dock med att Pontus inte va med, så det blev bara jag, Moa och Erik. haha,
Iaf var precis iväg och lämnade Erik på tågstaionen, och precis när vi börjat gå så började det pissregna och när vi var framme så slutade det. Oh happy day liksom!
Så jag kom precis hem, som en dränkt katt eller vad nu Moa brukar säga.
Har faktiskt en bild att lägga in sen, men pallar verkligen inte nu, håll ut!
Och jag har myggbett överallt, märkte jag nu. Och jag är trött, för jag sov inte alls på natten, somnade dock i nån timme nu på morgonen.. Haha jag är dööööööööd! =)
puss / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0