gnagarfröer

HEJ!

Här är bilderna från gårdagens upptåg -.- (!)

HEHE, jag goes hemmafru med hela kittet.
Jag ville inte att hela sveriges befolkning skulle se min osminkade fejja, därför papper i huvudet : | hehe


Sen vidare till piknicken på balkongen :)  där jag även tappa ner min mobil..... -.-'


Igår åkte vi inlines som aldrig förr, jisses så många timmar! typ till mer än till 00.00 eller något..hehe.
Sen sovde man hos Sofia och levde loppan !
Sen pöste man hem idag.
Jag har städat, nog mest failade städning i min livstid. För jag kasta ut all smuts på balkongen.. de blåste in igen.. vem kunde ana.  Jaja har kämpat nu i princip en hel jäkla dag.. utan något alls resultat : |

hehe
HA DE
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0