fiskekakor

GODMORGON! Lite i efterskott, men ändå. Känn er hedrade!
Iaf idag väckte mamma mig vid ett eller något och sa att det jag hade beställt från nelly.com hade kommit =) Så blev lite pepp men somnade ändå om. Jag har varit i koma sen igår typ, jag är fortfarande helt galet trött & jag har feber! Sällan asså, men inget ska stoppa mig.. Haha
Idag ska jag iaf fixa mitt rum så det blir klart, ställa tillbaks allt och så, för nu är det färdig målat =) Så det blir nice. Sen ska jag rensa min dator och mp3, hahaha det behövs verkligen..
Jag har verkligen stora mål för dagen, men så kan det gå!
Så nu ska jag börja, önska mig lycka till.. Haha!
PUSS! :*
/
sofia.

btw, den bilden kommer sen! måste hitta sladden, hahaha! =)


klänningen jag fick hem idag + en massa smycken. pallar dock inte visa bilder på alla dem. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0