dammsugare

hallåja!
Både jag & Moa är sjuka, just därför blir det så dålig uppdatering. Känns lyckat att va sjuk på sommarlovet, igen. Va ju sjuk i en vecka eller nåt i början också.
Anyway nu har det blivit mycket filmtittande, mysigt faktiskt. Vädret är ju heller inte direkt kul såm men mysigt =) Haha
Och jag håller på att bli gaaaalen på mina sjuka drömmar. Haha inatt drömde jag att jag va på Bakken, men skolan. Super verkligt, så när jag vaknade så fick jag panik för jag inte visste vad jag hade köpt som jag skulle ha på mig, jag hade även bestämt mig för att gå hem och locka håret hos Moa(?). Haha jätteverklig. (för vi hade skolavslutning dagen efter vi va på Bakken med skolan)
Haha jag har även lyckats drömma om att jag va på ett koncentrationsläger för folk som bor i Ödåkra och andra delar utanför Helsingborg!!!
Liksom ofta?! Nej, sjukt kränkt blev jag av mig själv där.. Haha  Dock drömde jag inte det inatt, haha usch så hemsk dröm
Yeye bloggar mer sen om jag har energi, haha!
Puss / sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0