sparrisodlare

uppdateringen suger men är i en period då jag inte alls är särskilt pepp för att blogga, men det har ni nog märkt. desamma gäller moa, haha.
skriver ett snabbt inlägg nu för jag är trött som en jude och för en gång skull så ska jag sova! lovar att jag ska uppdatera på riktigt imorn, för det är första dagen på länge som jag inte har något bestämt, tror heller jag inte pallar något jag känner mig inte helt bra asså. hmm..
iaf ! idag skulle jag & moa till väla halv elva, men icke. dagens skämt liksom. jag vaknade tolv, haha!
så jag & victoria fixade oss lite segt & drog sedan & mötte moa så traskade vi till väla & victoria åkte hem.
väla va rätt hemskt. skulle aldrig åkt dit frivilligt i helgen, idioti. helt allvar, vad tänker folk med? det är ju lov.. men men! ska inte klaga, men det sög rätt hårt.
vi köpte iaf nyårskläder, & åt sedan på macedonk.
jag är pepp för nyår, det är helnice
så nu ska jag sova för pallar inte ha öppna ögon mer, jobbigt
så får väll se när jag vaknar imorn, har många timmars sömn att ta igen, mmmmmmmmmmmmm..
nattinatt
puss på er
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0