skoputsare

TJA!
kan vara duktig & berätta lite om dagen, wooho.
victoria sov ju här, mysigt. hon är dock en morgonpigg varelse, skrämmande.
hade iaf mucho trevligt, låg & grät som vi skrattade, haha! underbart
senare stack jag ut & träffade omid en snabbis & drog senare hem till moa.
det blev en lugn kväll men är fett trött, ni kan inte ana.
så bud på att dra ur sladden ur min väckarklocka(!) & försöka sova en natt. vore ju rätt nice.
måste dock fixa lite här på rummet, här är KAOS! kaaabom
hihi bloggar mer imorn.
måste även ta & meddela att min mobil inte samarbetar med min dator så kan inte lägga in några vettiga bilder.
& btw tack för igår !!
puss
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0