plättjärn

HEJ HOMIES!
sorry för dålig uppdatering, förstod mig inte på hur man fick liv i internet..
idag va det lucia i skolan, liksom ingen kommentar på det.. haha, dem var såå bra så, hehe.
slutade iaf vid tolv, helnice. woooho! stack till stan en snabbis senare tog vi tha buss hem.
hann även sjunga en truddelutt, haha..
you don't know, you don't know, don't know anything about me.. eeeeeeeeehh
haha så höll vi på, om & om igen.. kanske till och med blir att vi spelar in, det var helt enkelt SUCCÉ!
sanna mina ord pysen.
hehe nu tittar jag på film, blir en mysfredag. såå trött. riktigt patetiskt att man alltid är helt slut på fredagar, det gör mig sur, riktigt sur. no energi åt folket
hoho
puss
/sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0