noshörningtass


haha palla mänskligheten ..

hehe väntar på att nagellacken ska torka nu, tar stor del av mitt liv. haha fy så segt
hela denna dagen har varit rätt så hemsk, har varit på skitdåligt humör, eller lite från & till
känns som jag failar som fan, är så jävla trött på mig själv & betygen bara sjunger, känns så jävla dåligt.
och stressad som fan med gymnasie, har liksom ingen aning .. på allvar, helt tomt. så känner mig inte motiverad alls och det syns helt klart på mina betyg. fyfan vad jag har sänkt mig
så helt ärligt pallar jag verkligen inte och sen all annan skit. så är som jag är, kan helt enkelt inte hjälpa det. har det jobbigt som fan för tillfället, får väll hoppas att det blir bättre. så det är en av anledningar till att jag är så sur.
så dagen har sugit, ska iaf försöka plugga lite nu ikväll. får väll se, måste, har egentligen inget val.
hehe lika pepp är jag ändå, vet dock inte varför. ingen greys ikväll, inte alls ok om sanningen ska fram.
men nu ska jag måla vidare!
puss
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0