brobyggare

hej alla söta!
hehe dagen började dåligt, jag svimmade, inte ok! men som den kämpen jag är traskade jag ändå to tha school! hehe, blev offret att stå i disken. haha slutade med att jag lackade som fan, hahaha inte min grej om ni hajar. eller ni kanske fiskar, who knows..?
iaf senare blev det en massa lustigheter med buss hem så kom hem rätt så sent. åt lite snabbt & stack sedan till väla med moatjoa! hihi
köpte tre nya tröjor, wiiiho :D haha! peppppp
som vanligt har vi inga vettiga bilder, vi är inte så fottiga av oss, whatevahh.. HAHA
imorn blir en tuff dag asså, haha vi ska först ha idrott & sedan SIMMA! -.- buhu
puuuuusss
/sofia. ♥



Jag & Moa in action! :) PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0