skosnöresbutiksreklam

SHUU!

Palla att jag har kommit på att jag är usel på att uppdatara -.- hehe...

VET NI VAD? inatt var jag med om en riktigt nära döden upplevelse, fy säger jag bara!
Ni vet sånna hårbollar som pratar som nästan alla hade i deras unga dar?
Louise hade hittat en sån under min säng och börjat pela på den...
Plötsligt när jag låg och sov mitt i natta börja den snacka som aldrig förr ( den funka inte innan -.- )
Så tog jag upp den, så blev den tyst. Så såg jag att knappen var på off -.-
så jag la tillbaka den, sen plötsligt börja den snacka igen!

FIFAN vad rädd jag var, låg där under täcket och spela död!
Trodde på allvar den typ hade en hemlig plan på att mörda mig -.-

Nej nu blev jag förbaskad, har nyss suttit och ritat en fin bild på händelsen i paint, så funkar inte möget att lägga upp, patetiskt.


/M


Kommentarer
Postat av: Louise

Furby heter det :D

2009-08-12 @ 23:28:50
Postat av: Essie

HAHAHAHHAHAHAAHHAHAAH, ASSÅ ER BLOGG DÖDAR MIG !

SÅ KOMMER LOUISE DÄR O KAN ALLT !

SAKNAR ER !! <33

2009-08-16 @ 23:23:15
URL: http://essiemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0