snöboll

chacha bäbezzz jah e en fjortiiizzz!
HAHA om ni skulle sett mig nu, så skulle ni tuppat av.
Fick för mig att pröva en massa smink och nu är hela jag sminkad med katthår och allt, haha var bara tvungen, jag fattar inte vart dem vill komma här i livet, ritade katthår like what?!
Iaf, jag har stenkul, haha.
Tänkte även ta och meddela att en ny desgin är på g, en ganska så unik design, tror jag fixar klart den imorn! Hehe spännande va? =)
Oh shit, nu måste jag tvätta av mitt smink, haha och ta mig i kragen och sova. Kan liksom inte sova hela dagen imorn, har utv samtal klockan tre och sen har jag massor att göra imorn, så mitt mål är att vakna tidigt, får väll se hur det går..
puss & godnatt!
/ sofia


Och just det ja, den 21 augusti är min släkts optursdatum, händer alltid något någon då. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0