turkisksalt

Förlåt för dålig uppdatering ( !!!! )
Har haft fullt upp, men iaf, "jobbade" på fotbollskolan idag med. Och vi skulle vara där vid nio, och jag vaknar fem över nio och tänkte att jafg skulle göra något idag, men jag kom inte på vad.. Smart! :) Men jag hann iaf, och fy farao siket tradigt väder, och det stod vi ute i i ett par timmar, SVINKALLT!
Oh nu gav min pappa mig en energidryck, muuums! bara så ni vet..
Men iaf, tjejerna var jättesöta & snälla idag, haha tur för dem ;)
Så jag kom nästan precis hem, har faktiskt hunnit med att duscha i evigheter, så i'm still alive liksom!
Hehe, så nu är det över så imorn får man sova igen, wääääeeii!
puss /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0