rosalångkalsonger

Jag kom precis på en rätt så skrämmande sak..
Haha, jag har inte träffat Moa sen i torsdags (!) Länge för oss, och guuuuuud vad mycket jag har att säga till henne, lite läskigt faktiskt. Man har alltid massor att berätta för sin bästa vän, oavsett om man har träffats för någon timme sen, haha helt galet, men som vanligt kommer jag ha glömt allt när vi väll träffas, haha smart. =)

Kollade igenom lite bilder och hittade den här; när jag spelar minigolf i Österrike =)
 
Haha jag har ju verkligen skills i minigolf =)
Vi spelade ju faktiskt minigolf nu i Ystad..........
Moa sköt ner i gammal tant, på fullaste allvar. Sen använde hon mig som kant också. Hon kom iaf sist, haha vi spelade med Anton&Affe =) Jag kom faktiskt trea (a)
HAHA! vi är minigolf är alltså ingen bra kombination..
puss
/ sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0