porslinögatillverkare

Tja =)
Nu är det såhär att.. Min dator lever loppan och är helt efterbliven, allt går i slow motion. -.- Den har nog drabbats av svininfluesan, känner det på mig, får dem vibbarna asså.. MEN just däför kan jag inte lägga in några bilder :( Tragiskt, i know. SUCK!
Iaf, idag var jag ju ute & sprang en sväng, varmt, så varmt!!!!
Sen har jag inte hittat på så mycket mer, måste ju återhämta mig, haha! Mormor & morfar var iaf här ett tag & fikade & så =)
Och nu precis var jag & mamma hos Moa en sväng & skulle ge ett litet tack för att dem stod ut med mig ett bra tag.., HEHE!
Så nu.. Ska jag nog kämpa för kung & fosterland för att göra min dator normal igen, hahaua! Önska mig lycka till =)
puss /
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0